onsdag 10 december 2008

Sopborste med hästar

Sopborste med hästar målad i november 2008.

1 kommentar:

Tanjis sa...

Jag såg ditt inlägg! Va kul, men va dumt! Om du fattar hur jag menar. Men det är lätt att glömma bort juh. Var ju lite mycket som hände där när vi skulle åka också!
Men då får vi boka in att vi måste ses nån gång i början på nästa år. Låter konstigt men det är ju inte så länge kvar!
Då kanske jag hinner fixa en försenad julklapp till dig med. Har inte pysslat på ett tag men nu har jag dragit igång igen!

Vilken fin hemsida du har förresten! Har du fixat den själv eller fått hjälp? Jag är nyfiken för jag skulle också vilja ha en sån men jag kan ingenting om det där. Trist nog! Och nu har man ju inte direkt tid att sitta och lära sig heller.

Ha det så bra! Det var riktigt trevligt att ses.

Kram Tanja